vostalpetr píše:Nejspíš to bude stejné jako u pětikoruny,
ta má taky dvě strany, jenž jsou spojené,
i když vždycky vidíš jen jednu stranu, tedy pokud náhodou neobjevíš třetí stranu,
to pak vidíš ty dvě strany že jsou spojené
PS.
Tak co, už ti někdy při házení mincí padla hrana ?
Tomu já říkám synchronizace...
honzam píše:vostalpetr píše:Neboj, já to zmonitoruju až budou kuličky lítat...
Třeba by mě zajímalo, proč jsou na tom obrázku ty rodící se larvy spojené, když jinde jsou zobrazené rozdělené a já jako hovniválka je vnímám při porodu také jako rozdělené.
vostalpetr píše:Hele to nevím,
já jen vím že ty duplikátní duchovní programy nejsou až tak velký terno jak se všeobecně vytrubuje...
Takže je docela možný, že Mariči s tou svou kritikou Tomášový má pravdu ....
vostalpetr píše: ... jeden by skoro řekl, že jsou našimi přímými předky z nichž jsme se nějakým evolučním skokem vyvinuli, ...
Trini píše:vostalpetr píše:Hele to nevím,
já jen vím že ty duplikátní duchovní programy nejsou až tak velký terno jak se všeobecně vytrubuje...
Takže je docela možný, že Mariči s tou svou kritikou Tomášový má pravdu ....
Mně je vcelku jedno, co žáci - včetně těch neuznaných - o Tomášových vykládají. To, že u nich často byli, není zárukou, že pochopili, co jim Tomášovi říkali.
honzam píše:honzam píše:vostalpetr píše:Neboj, já to zmonitoruju až budou kuličky lítat...
Třeba by mě zajímalo, proč jsou na tom obrázku ty rodící se larvy spojené, když jinde jsou zobrazené rozdělené a já jako hovniválka je vnímám při porodu také jako rozdělené.
Oficiální vysvětlení je, že to představuje náhrdelník.
Mně je vcelku jedno, co žáci - včetně těch neuznaných - o Tomášových vykládají. To, že u nich často byli, není zárukou, že pochopili, co jim Tomášovi říkali.
To má tak zanedbatelnou pravděpodobnost, že jsme s arikiranem tuhle možnost vůbec neuvažovali.
vostalpetr píše:honzam píše:honzam píše:
Třeba by mě zajímalo, proč jsou na tom obrázku ty rodící se larvy spojené, když jinde jsou zobrazené rozdělené a já jako hovniválka je vnímám při porodu také jako rozdělené.
Oficiální vysvětlení je, že to představuje náhrdelník.
No jo, ale tyhle serepetičky z ženské a homosexuálního světa já neznám,
ale tyhle serepetičky když už se o nich zminuješ měly taky nějakej ten mysticko ezoterickej význam,
a nesloužily jen pro fintily a fintilky...
vostalpetr píše:To má tak zanedbatelnou pravděpodobnost, že jsme s arikiranem tuhle možnost vůbec neuvažovali.
No vždyt těch vosvícenej taky není moc,
a to ještě z toho mála je 99% cvoků...
Copak neznáte onen výrok o úzké a široké cestě ????
vostalpetr píše:Hele to nevím,
já jen vím že ty duplikátní duchovní programy nejsou až tak velký terno jak se všeobecně vytrubuje...
Takže je docela možný, že Mariči s tou svou kritikou Tomášový má pravdu ....
Je to přesně naopak. Člověk se může vyvinout do hovnivála a je to velmi stará duchovní nauka.
Já vím, že to tu čtou děti.
Pelvan píše:Ahoj
Vzkaz pro Petra Vostála:
Zatím Tvoje příspěvky čtu, než je smažu. Možná je brzy přestanu číst.
Vzkaz pro diskutéry s Petrem Vostálem:
Nediskutujte s agresivními přispěvateli. Ničemu a nikomu tím neprospějete, ani agresorovi, ani sobě, ani ostatním.
Děkuji a zdravím :sos:
vostal petr píše:Tak ale abys měl co číst a bylo to trošku na úrovni a týkalo se to tý psychosomatiky,
a potažmo skrýté agrese povětšinou vůbec dobrosery neuvědomováné (což bude asi tvůj případ)
tak tady to máš :Třetím momentem, který je všem taoistům společný, je silně negativistická společenská kritika – ta ovšem může stejně tak dobře vést k individualistickému stažení se ze společnosti, jako i k revoltnímu postoji vůči daným řádům. Tak jako samotář-estét někde v horách píšící básně, tak i taoista-povstalec a bojovník je všudypřítomným zjevem v čínských dějinách.
Stát je pro Lao-c’a skutečně organizovaným násilím jako pro Marxe, to není žádná dnešní aktualizace – stát je to, co nejvíc stojí v cestě přirozeného vývoje, nejvíc brání uskutečnění vzoru TAO, stát je tedy to, co je nutno odstranit ze všeho nejdřív. V mnoha kapitolách se Lao-c’ stále vrací k tomu, jaké naprosto negativní, morálně devastující účinky má státní organizace. „Kde je opuštěno svrchované TAO, objevuje se lidumilnost a spravedlivost. Kde vládne chytrost a mazanost, objevuje se pokrytectví a klam.“
Vždyť všechny ty slavné konfuciánské ctnosti, počínaje velebenou humanitou a spravedlivostí, jsou jen důsledkem všeobecného zkažení, ba co dím důsledky: přímo současně i nástroje tohoto všeobecného zkažení, jsou to berly pomáhající udržovat nepřirozený stav, násilnický vykořisťovatelský stát, a slouží mu jako fíkový list pro hanebnost.
Samozřejmě nejde jen vo nějakej stát, ten jen tu hromadu agresivních sraček zastřešuje....
a potažmo skrýté agrese povětšinou vůbec dobrosery neuvědomováné (což bude asi tvůj případ)
Jana píše:vostal petr píše:Vzkaz pro diskutéry s Petrem Vostálem:
Nediskutujte s agresivními přispěvateli. Ničemu a nikomu tím neprospějete, ani agresorovi, ani sobě, ani ostatním.
No vždyt vo to jde,
aby nikomu nic neprospělo, zatímco ty se honíš za nějakým posraným prospělo...honzam píše:vostalpetr píše:Copak neznáte onen výrok o úzké a široké cestě ????
Tím jsme se vůbec nezabývali. Jednalo se vyhodnocování hodů mincí. Něco na způsob věštění podle I-ťing, zda se objevují extrémní jevy. Ke zkoumání, jak by se výsledky daly využít k cestě do pekla nebo do nebe jsme se už nedostali....
Ono celé to duchovní bádání je ve skutečnosti výzkumem, co vede k cestě do pekla nebo do nebe. Jestli je náš život službou jednomu nebo druhému, jestli se nakonec rozplyneme v jednom nebo druhém.
Z absolutního pohledu je obojí tímtéž. Ale osobní prožívání pekla nebo ráje není stejné. To, co vědomě děláme těm druhým, to, co přejeme druhým, může být prožívané jako dobré nebo zlé.
Lidský život je zpravidla celý o zmítání se mezi dobrým a zlým, ale rozplynutí se v Jednotě všeho vede jen skrz jedno.
Jakou měrou je měřeno ostatním, takovou je naměřeno i nám.
Všichni guruové, mudrcové a Probuzení, prezentovaní na těchto stránkách, ukazují cestu skrz nesobeckou lásku, blaho, štěstí, skrz poznání, že Božské: JSEM, KTERÝ JSEM, je láskou.
Ale existuje i druhá cesta, cesta skrz utrpení, skrz vytváření a prožívání pekla a průvodcem na této cestě je Honzam, a to ne, protože by byl tak špatný nebo zlý, ale protože mu to bylo dáno.
Ježíš, Buddha, Minařík a vesměs všichni Probuzení se někdy s tou ďábelskou silou setkali, a služba, kdy se rozhodujeme pro jedno nebo druhé, tady musí být.
Paradoxně to, kým Honzam skutečně JE, se hry na peklo neúčastní, stejně jako se téhle hry neúčastní to, kým skutečně JSME.
A ta hra na peklo se na těchhle stránkách nehraje.
Proto ten, kdo touží druhé trápit, urážet, ponižovat a dělat jim ze života peklo, musí si jít tu svou hru hrát jinam.
vostalpetr píše:Já vím, že to tu čtou děti.
Děti ???
Co tady sakra dělaj děti, děti přece nepotřebujou žádnou inspiraci,
my jste v mládí taky nepotřebovali žádnou inspiraci,
měli jsme pionýr kde byl největší inspirací Meresjev
a to nám stačilo...
Dnešní mládež je nejen zkažená ale i rozmazlená a její jediný štěstí je v tom, že na ni nemaj rodiče čas...
Jana píše:Všichni guruové, mudrcové a Probuzení, prezentovaní na těchto stránkách, ukazují cestu skrz nesobeckou lásku, blaho, štěstí, skrz poznání, že Božské: JSEM, KTERÝ JSEM, je láskou.
Jana píše:Trini píše:A Vostalpetr s Honzamem se pořád budou snažit, aby Janě pomohli. At žije pravá láska!
Může tady být hluboké nedorozumění, kým skutečně jsme.
A může tady být i poznání, že stejně tak, jako to, kým skutečně je Honzam, nepotřebuje vůbec žádnou pomoc, tak ani to, kým je ve skutečnosti Jana, žádnou pomoc nepotřebuje.
Pravá láska je tím vším, co existuje, jak by mohla potřebovat něčí pomoc?
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 53 návštevníků